- ediţia a II-a - 11-15 martie - Casa Tineretului din Timişoara.
Au participat 62 de expozanţi din 20 de localităţi din România, patru din Ungaria şi două din Bulgaria;
- suprafaţa ocupată: 850 mp brutto, din care 50 mp în exterior;
- număr de vizitatori: 6 700.
Momente de referinţă:
- fiecare al zecelea vizitator plătitor a fost răsplătit cu câte un cadou surpriză;
- zilnic s-au acordat ca premii câte cinci obiecte personalizate cu pozele vizitatorilor;
- în fiecare zi s-a acordat câte un premiu constând într-un obiect electrocasnic;
- tombola instant a funcţionat zilnic, acordându-se câte 10-20 obiecte din expoziţie/zi vizitatorilor;
- la iniţiativa organizatorului „Expo Timişoara Internaţional“, un juriu alcătuit din reprezentanţi ai presei şi publicului a acordat trei „Diplome Anticriză“ acelor expozanţi care au avut un stand atrăgător şi au oferit produse calitative la preţuri mici;
- a fost apreciată deviza expoziţiei:„Lovim criza cu preţuri mici“;
- la deschidere, Agenţia de modele „Emporio Models“ a prezentat o colecţie vestimentară de primăvară a creatoarei Mihaela Motişan;
- în 13 martie, Cooperativa „Igiena“ a prezentat, cu ajutorul a 35 de manechine, o foarte apreciata paradă a coafurilor.