Expoziții

- ediţia a II-a - 11-15 martie - Casa Tineretului din Timişoara. 
Au participat 62 de expozanţi din 20 de localităţi din România, patru din Ungaria şi două din Bulgaria; 
   - suprafaţa ocupată: 850 mp brutto, din care 50 mp în exterior; 
   - număr de vizitatori: 6 700. 
 Momente de referinţă: 
     - fiecare al zecelea vizitator plătitor a fost răsplătit cu câte un cadou surpriză; 
     - zilnic s-au acordat ca premii câte cinci obiecte personalizate cu pozele vizitatorilor; 
     - în fiecare zi s-a acordat câte un premiu constând într-un obiect electrocasnic; 
     - tombola instant a funcţionat zilnic, acordându-se câte 10-20 obiecte din expoziţie/zi vizitatorilor; 
     - la iniţiativa organizatorului „Expo Timişoara Internaţional“, un juriu alcătuit din reprezentanţi ai presei şi publicului a acordat trei „Diplome Anticriză“ acelor expozanţi care au avut un stand atrăgător şi au oferit produse calitative la preţuri mici; 
     - a fost apreciată deviza expoziţiei:„Lovim criza cu preţuri mici“; 
     - la deschidere, Agenţia de modele „Emporio Models“ a prezentat o colecţie vestimentară de primăvară a creatoarei Mihaela Motişan; 
    - în 13 martie, Cooperativa „Igiena“ a prezentat, cu ajutorul a 35 de manechine, o foarte apreciata paradă a coafurilor. 

 

Categorii de articole: 

Recomandă acest site!

Share this

Afișe

Vizite din: 9.04.2016